adwords_img

Campanii Google AdWords

Google Adwords reprezintă la ora actuală cea mai eficientă metodă de a promova o companie, produse sau servicii, pentru a crește numărul de clienți. Fie că alegem campanii Search, Display, Video sau Mobile ori le combinăm toate acestea, potențialii noștri clienți trebuie să ne găsească ușor iar mesajul afișat prin reclamă trebuie să fie relevant căutării lor. Avantajul major al reclamelor plătite AdWords față de orice altă metodă clasică de reclamă (TV, radio, etc.), este targhetarea (sau țintirea) clienților după multiple criterii, cum ar fi: interese, vârstă, sex, locație, etc. Astfel avem posibilitatea de a alege să arătăm reclamele anumitor categorii de potențiali clienți, care credem că ar putea fi interesați de produsele sau serviciile noastre. Fiecare tip de reclamă menționat mai sus are avantajele sale, iar pentru a alege corect, trebuie să fie stabilite obiectivele campaniei, pentru ca acestea să aibe rezultate bune.

Atrage mai mulți clienți
Reclama în locul potrivit pentru clientul potrivit
Publicitate locală sau națională
Fără limite de buget, poți alege bugetul de pornire.

Alege să te promovezi prin AdWords

facebook_img

Campanii Facebook Ads

Facebook, un fenomen al industriei Social Media, o metodă de relaxare după o zi de muncă sau într-o pauză, o modalitate prin care oamenii își exprimă sentimentele, dorințele sau împărtășesc cu prietenii momente speciale din viața lor. Pentru un business Facebook reprezintă o metodă de comunicare cu clienții, o „parte vie” a unei companii, prin care se prezintă diverse informații sau se discută pe diverse teme. Desigur există și serviciul de reclamă plătită Facebook Ads prin care avem posibilitatea să ajungem în fața a noi potențiali clienți sau să oferim servicii sau produse acestora. Unul dintre avantajele reclamelor prin Facebook este prezența permanentă a oamenilor pe această rețea de socializare, astfel avem posibilitatea de a atrage atenția asupra companiei noastre sau asupra unor servicii sau produse oferite prin reclamă.

Crește-ți numărul de fani. Transformă-i în clienți.
Alege publicul țintă pentru fiecare reclamă.
Atrage noi vizitatori spre site-ul tău.
Buget flexibil, în funcție de tipul campaniilor.

Fii aproape de clienții tăi. Alege Facebook Ads.

marketing

E-mail Marketing

Marketingul prin e-mail (sau e-mail marketing) este dovedit a fi cea mai eficientă metodă de promovare și totodată probabil cea mai neglijată. Există tot felul de statistici prin care se arată că rata de conversie a vânzărilor prin e-mail este mult mai ridicată decât celelalte variante de promovare platită. Desigur este și mai dificilă deoarece email-urile trebuie redactate corect și atractiv, altfel vor fi trimise direct în spam sau in coșul de gunoi de către potențialii noștri clienți. De îndată ce ne-am construit o bază de date cu potențiali clienți, nu mai rămâne nimic de făcut decât să ne apucăm de e-mail marketing. Practic ne putem construi lista de email-uri cu ajutorul promovării pe rețelele de socializare și prin site-ul nostru. Aceste două elemente ne pot ajuta să câștigăm încrederea (în noi) și interesul (în produse) potențialilor clienți pentru a ne oferi adresa lor de e-mail pentru o comunicare viitoare.

Oferă informații de valoare clientului.
Nu înșela încrederea clientului. Nu fă spam.
Fă vânzarea atunci când ai creat suficientă valoare.
Cele mai mici costuri de promovare.

Oferă valoare clienților tăi. Alege e-mail marketing.